Friday, October 22, 2010

My Passion..(badminton)

Nama blog ni pun shuttletalk,dah tentunye ada sedikit sebanyak mengenai badminton.Dan serbe sedikit mengenai life aku.Ok,badminton dlm kehidupan aku dah sebati sangat.Aku minat dengan badminton sejak dibangku sekolah lagi.Mana kejohanan berkaitan badminton yg tk berapa jauh,takkn aku lepaskan peluang utk menyertai.Dan baiknya pulak,adalh jgk menang dlm kejohanan2 yg aku sertai tu.Paling cikai pun kata org adalh tmpt..:) Tk pe,rilek kwn2,jgn risau.Aku sedar aku tak sehebat mana,kerana lebih ramai yg jauh lg hebat dari aku.Kalau tidak masakan aku tak menjadi wakil negara...ye tak? Apa pn aku selalu mengingatkn pd diri aku sndiri,walau apapun jd pd form dn game,aku sntiasa brpegang pd kata laluan "Hebat2 kita ramai lg hebat,lemah2 kita ramai lg lemah". Ingat! jgn sesekali kita riak,tentu org lg suka.Dn lg satu,"pengalaman mengajar".Tau sndiri jelh ye...

So kwn2 tk kira baru lama,untuk n3 pertama perkenalan aku ni,aku uploadkan sedikit apa yg menjadi sebahagian nyawa aku selain isteri dan 4 org ank2 aku.




Ok,aku rasa itu dulu n3 percubaan untuk aku kali ni.Harap bersabar.Aku pasti akan post kan cerita mengenai badminton,shuttle dn juga crita2 lain yg nk aku kongsi lagi di masa2 lain.Oops..sblm trlupa,kelab aku namanya MBJ yg dibarisi oleh pemain2 trtntu di dlm negeri Johor dn aku brbangga mnjd salah seorg diantara ahlinya.Kalau2 ada antara korang yg trtnya2 apa MBJ tu stands for...it's Melayu,Bugis,Jawa.Seriously..
Harap korang bg sokongan ye,lbh2 lg bg peringkat awal blog ni sbb aku tgh try itu pn klau smpat kumpul kwn2.Terima Kasih.


No comments:

layan pacman