Monday, October 25, 2010

Kebanggan aku~


Selain dari isteri aku yang cun macam Kim Kardashian dan 4 orang anak2 aku yang comel,ada benda lain yg jadik kebanggan aku sejak sebelum aku kawen lagi.Apa yang aku maksudkan ialah pencapaian aku setakat ini.Dari zaman sekolah aku dah banyak merangkul pingat dan piala.Cuma sejak dah bergelar suami selama 10 tahun ni,aku perform pun biasa2 je.Yelah,tenaga nak pakai untuk laen beb.:D 

Walaupun aku main tak seberapa,tapi kalau orang biasa macam aku ni dah tentulah rasa bangga bila cups n medals bersusun atas gobok kan.So,aku pun nak share kat korang kebanggan aku.Bukan nak menunjuk,cuma nak berkongsi rasa..

Cup's
 Medal's

 Yang ni special sket,kenangan sampai ke state level under kelab2 sukan Johor.

Ni pun kira special la..Inter Senai Sports Tournament medal.

Then,come this! 
Haa..yang ni paling membanggakan aku.mahal ni..bukan dibeli ditepi jalan k.Tidak juga terdapat dimana2 kedai  :)


Recognition in Coaching by BAM


Ini lah berkat dan komitmen  yang aku curahkan dalam badminton.Bukan buat bende sia2.At least ada hasilnya.Aku pun sebelum ni ada melatih budak2 bawah umur 13 tahun kat tempat aku ni.Pernah jugak dapat offer dari jutawan Ent(pusat sukan kat Pontian) mintak train budak2 sekolah SSP,SDAHA,Dato'Penggawa Barat, dan STMI (sekolah ren n men di Pontian).All da goods n financial cost is up to them (fully sponsored la tu) tapi terpaksa tolak sebab ada komitmen lain masa tu.

Apa2 pun keputusan aku,aku tak rasa menyesal.Aku dah ada life yg bagus.Sekarang aku just ikut rutin mingguan aku berlatih bermain seminggu 3-4 kali untuk kekuatan stamina.2-3 jam cukuplah tu sekali main sebelah malam.Sekarang aku main double je tak macam time muda2 dulu.Adei,kalau suruh sekarang main macam aku muda2 dulu,pancit la aku..:D


layan pacman