Friday, October 29, 2010

JOM PARKING KAT BLOG BEN ASHAARI




Wei,aku nak jugak promote blog kat org populer ni.Mana tau boleh menambah kenalan aku yg berminat dlm apa yg aku minat.Untuk En Ben terima kasih sebab bg peluang untuk blogger baru yg baru nak merangkak.Tapi macam aku ni jangan kata merangkak,meniarap pun belum lagi.Baru sangat dilahirkan.Aku rasa kalau tak de idea2 mcm ni susah jugak nak promosi blog.Kalau blogwalk pun berapa ramai lh yang sempat aku jejak blog mereka.
 Ini adalah posting aku yg ke3.harap dengan cara ni aku boleh menambah follower dan terus bg aku semngat untuk post entries yg mendatang.
Walaupun aku rasa mcm tak de can sbb time dh tamat..aku rasa aku berdegil nak jugak cuba nasib aku untuk masuk dlm bloglist baru En Ben tu.

Ok,selamat berjaya untuk aku.:)



No comments:

layan pacman